Transformacija ambalaže · Kako dizajnirati za recikliranje?

Zagreb · 07. svibnja 2025 · Wespa Spaces · Zavrtnica

9:30 – 15:00

Svi koji se bave ambalažom i pakiranjem suočavaju se s velikim izazovima i prilikama u eri inovacija, novih materijala i strožih ekoloških zahtjeva. Optimizacija troškova, usklađenost s regulativama i primjena naprednih tehnologija ključni su faktori za uspjeh.

Ali kako uključiti sve i ostati u igri?

Ovaj seminar namijenjen je stručnjacima marketinga, razvoja, nabave, logistike, kontrole kvalitete, dizajnerima, inovatorima i stratezima razvoja. Pružit će uvid u najnovije trendove u ambalaži, uključujući inovativne materijale, digitalizaciju i pametna rješenja koja poboljšavaju funkcionalnost i održivost. Saznat ćemo kako ambalažu dizajnirati za recikliranje, kako iskoristiti nove tehnologije i prilagoditi se dinamičnom tržištu.

Topics

  • Kako dizajnirati za DfR?
  • Najnoviji EU propisi o ambalaži i održivosti i izazovi za dizajn
  • Kako dizajnirati ambalažu koja zadovoljava i norme i potrošačke zahtjeve
  • Novi materijali: biorazgradivi, reciklabilni i kompostabilni 
  • „Jednostavno (je) bolje.“ Nekoliko primjera efikasne ambalaže koja pazi na okoliš i resurse.
  • Umjetna inteligencija i autorska prava
  • Tehnologija i digitalizacija u ambalaži
  • Pametna ambalaža: interaktivna rješenja i sigurnosni elementi
  • Digitalna putovnica proizvoda

Speakers

Miho Karolyi

Osnivač i direktor Kaligrafa, grafičkog studija specijaliziranog isključivo za ambalažu. Stručnjak je u području pripreme za tisak, projektiranja i optimizacije ambalaže. Pokrenuo je brojne inovativne projekte, te gotovo svakodnevno sudjeluje u stvaranju najnaprednijih rješenja ambalaže za poznate hrvatske i globalne brandove.

Martina Arapinac Radičević

Odvjetnički ured

Odvjetnica s više od 20 godina iskustva u području intelektualnog vlasništva, specijalistica intelektualnog vlasništva i ovlašteni zastupnik za žigove, industrijski dizajn, oznake zemljopisnog podrijetla, oznake izvornosti i topografiju poluvodičkih proizvoda

Davor Bruketa

Kreativni direktor i suvlasnik full-service agencije Bruketa&Žinić&Grey koja djeluje kao brand design hub globalne grupe agencija Grey. Od 1995., kada ju je osnovao s Nikolom Žinićem pod nazivom Bruketa&Žinić OM, ova je agencija osvojila preko 650 nagrada za oglašavanje i dizajn.

Željka Tihomirović

Stručnjakinja za upravljanje ambalažom u proizvodnoj organizaciji, standardizaciju procesa i testiranje ambalaže u primjeni. Bogato iskustvo i znanje iz područja razvoja ambalaže, zajedno s iskustvom u marketingu, sada primjenjuje upravo na ono što je oduvijek najviše zanima – ambalažu od A do Ž.

Davor Ujlaki

Direktor tvrtke Muraplast, ekspert za ekološke tehnologije, fleksotisak i primjenu novih tehnologija u grafičkoj industriji. Stručnjak je s bogatim iskustvom u razvoju održivih rješenja i optimizaciji tiskarskih procesa. Pokretač je projekata usmjerenih na implementaciju inovacija i ekološki prihvatljivih tehnologija u ambalažnu industriju, surađujući s domaćim i međunarodnim partnerima.

Program

09:30 - 10:00

Prijava sudionika i kava dobrodošlice

10:00 - 10:05

Pozdrav i najava

Miho Karolyi/Kaligraf

10:05 - 11:00

Dizajn za recikliranje - Kako ga pretvoriti u prednost

Miho Karolyi /Kaligraf

11:00- 11:45

Umjetna inteligencija i autorska prava

Martina Arapinac Radičević /Odvjetica

11:45- 13:00

Pauza za ručak

13:00- 13:30

„Jednostavno (je) bolje." Nekoliko primjera efikasne ambalaže koja pazi na okoliš i resurse.

Davor Bruketa /Bruketa&Žinić&Grey

13:30 - 14:00

Novi materijali: biorazgradivi, reciklabilni i kompostabilni 

Davor Ujlaki /Muraplast

14:00 - 14:45

Tehnologija i digitalizacija u ambalaži

Željka Tihomirović /Kaligraf

14:45 - 15:00

zaključna diskusija

15:00 -

Networking

*Organizator  zadržava pravo izmjene programa

Registration

Kotizacija za sudjelovanje iznosi 130€ +PDV po sudioniku.
Za više sudionika iz iste tvrtke kotizacija iznosi 110€ +PDV po sudioniku.


Slanjem obrasca za prijavu, prihvaćate ove opće odredbe:

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 2 dana prije početka seminara i to na osnovu predračuna koji ćete, nakon prijave, zaprimiti putem e-maila.

Sudjelovanje na seminaru možete otkazati isključivo u pisanoj formi – preporučljivo na email adresu kaligraf@kaligraf.hr

Kod otkazivanja seminara najmanje:

  • 5 dana prije održavanja: ne snosite nikakve troškove
  • 2 dana prije održavanja: snosite 50% visine kotizacije

U slučaju neotkazivanja u navedenim rokovima i nedolaska na seminar, kotizacija se naplaćuje u punom iznosu.

Kaligraf zadržava pravo izmjene programa u slučaju nepredviđenih okolnosti.

Kaligraf kao organizator zadržava pravo izmjene termina i mjesta održavanja seminara. U slučaju da im nova lokacija, termin ili nove teme ne odgovaraju, prijavljeni imaju pravo otkazati sudjelovanje uz povrat cijelog iznosa kotizacije.

Kaligraf nije odgovoran za eventualno nepridržavanje ili otkazivanje programa/seminara usred okolnosti koje nije mogao predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila).

Napomena za sve sudionike: Prostor održavanja konferencije će se fotografirati i snimati za potrebe objavljivanja na web stranici i društvenim mrežama organizatora. Sukladno navedenom, postoji mogućnost da obrađujemo Vaše osobne podatke (fotografiju i video snimku) u prethodno navedene svrhe. Za više informacija o Vašim pravima u vezi obrade podataka možete nas kontaktirati na e-mail u nastavku.

Za više informacija obratite se na kaligraf@kaligraf.hr ili na telefon: +385 (0)1 2347722

Kontakt osoba: Željka Tihomirović